2016. máj 22.

Milyen úton jutottam el Vida Ági Üzletanyu Konferenciájára?

írta: CsitáriNiki
Milyen úton jutottam el Vida Ági Üzletanyu Konferenciájára?

Őszintén megvallva, soha nem gondoltam volna, hogy valaha nem szervezőként, hanem résztvevőként megyek majd el egy konferenciára. Amíg Budapesten éltem, főiskolás éveim alatt és után, rengeteg konferencián dolgoztam hostess, majd később szervező munkakörben. Imádtam ezeket a rendezvényeket :-) Az a nyüzsgés, készülődés, izgalom, hogy minden rendben menjen... Rengeteg előzetes egyeztetés az alvállalkozókkal, a folyamatosan felmerülő kisebb nagyobb problémák megoldása, alkalmazkodás a leglehetetlenebb helyzetekhez, mindezt mosolyogva, úgy, mintha éppen így terveztük volna... :-) Szóval, élménydús tapasztalatszerzés volt... :-)

Tegnap, ahogy a hajnali busszal utaztam fel Budapestre, hogy odaérjek a regisztráció végére, újra előjöttek ezek a régi szép emlékek. Furcsa érzés volt a regisztrációs pultnál állni, ahol a mosolygós hostess lányok fogadták a résztvevőket. Aláírtam a papírt, átvettem a konferencia csomagot és elindultam a kiállítók felé. Ekkor még azon morfondíroztam, hogy ha Én lennék a szervező, akkor mi lenne az, amit Én is így csinálnék és mit másképpen...

Pultról pultra járva beszélgettem azokkal a Nőkkel, akik már felépítették a saját álmukat, ami mára már egy jól működő vállalkozás formájában ad biztos alapot Nekik :-) Fantasztikus érzés volt az, ahogy reagáltak az Én elképzeléseimre! Többen is biztosítottak róla, hogy szívesen dolgoznának EGYÜTT Velem, tetszik Nekik mindaz, amit meg akarok valósítani! Az ezt követő 8 órában pedig az előadásokat hallgatva, hol koncentrálva, hol teljesen felélénkülve, biztosan tudtam, hogy a legjobb helyen vagyok, a legjobb időben :-) 

 De hogy is kerültem Én oda? :-)

Minden 2016. január 3-án kezdődött, amikor eszembe jutott egy ötlet. Egy olyan valami, ami a legtöbb embernek a segítségére lehet. Első pillanatban azt gondoltam, hogy oké, akkor ezt meg kell valósítanom! Ez az Én KÜLDETÉSEM! Nagy lelkesen, ahogy az általában jellemző Rám, elmeséltem a Páromnak, hogy mit szeretnék. Hihetetlenül őszinte választ kaptam Tőle: "Ez biztosan nem fog sikerülni." A gondolataiban talán olyasmi lehetett, hogy már megint egy ezo, spirit, világmegváltó ötlettel állok elő... Mikor maradok már végre a Földön!!! :-)

aircraft-1049593_640.jpg

Oké, gondoltam, akkor is megcsinálom!!! Felvettem a kapcsolatot egy ügyvéddel, akivel pár levélváltás után arra jutottunk, hogy bizony nem két fillér a megvalósítása annak, amit kigondoltam... Ekkor egy "kicsit" elbizonytalanodtam, hiszen a számlámon közel nem volt akkora összeg, mint amekkorát árajánlatban kaptam... És ez még csak a kezdeti költség... Aki alapított már vállalkozást, tudja, hogy milyen komoly fenntartási költségei vannak, főleg úgy, hogy nem tudod, hogy lesz-e egyáltalán bevételed... Hááát... Ha itt megkérdezem Tőled, hogy szerinted hogy döntöttem, mit válaszolnál?

worried-girl-413690_640.jpg

Eltelt pár hét, de nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy bármi áron is, de Nekem ezt MEG KELL CSINÁLNOM! Tudom, őrültség, hiszen pénzem nincs rá, soha nem vállalkoztam, nem értek a marketinghez, két kicsi Gyerkőcöm van - 4 és 5 évesek -, akiknek még igencsak szükségük van Rám... :-) Így időm is alig marad a tanulásra, hogy életképes vállalkozást hozzak létre... Mit akarok Én???

Ekkor, ahogy keresgéltem a neten női vállalkozások után, kire akadtam rá nagyon gyorsan? Vida Ágira :-) Tőle már kismamaként rengeteget olvastam, a könyveit, oktató anyagait megvettem, de azok Anyukáknak szóltak a gyereknevelésről... Most azt láttam, hogy Nőknek, Anyáknak segít abban, hogy megvalósítsák Önmagukat és merjenek vállalkozni. Milyen "véletlen", Nekem éppen erre volt szükségem :-) Gyorsan, hírlevélre feliratkozni... ezeknek a biztató szavaira irány a tanfolyam... :-) Egyre bátrabban beszéltem a környezetemnek arról, hogy készülök valamire, így egyre többen segítettek abban, hogy hol tudok még többet tanulni, hogy "felnőjek a feladathoz" :-) 

board-928386_640.jpg

Márciusban elindítottam ezt a blogot, áprilisban a hiányzó anyagi támogatást is megkaptam, ami számomra csodával ér fel! Tudod, Én lelkes híve vagyok annak, hogy "a gondolatnak teremtő ereje van"! Rengeteg bizonyítékot találtam ennek alátámasztására az életemben, de egyik sem volt ennyire erőteljes! Hálás vagyok azért, hogy ezt megkaptam, mert hitellel nem vágtam volna bele a megvalósításba... 

Bárhogyan is alakul a gondolatom megvalósítása, egy dolog biztos: azt a fantasztikus érzést, hogy létrehozhatok valamit, valami egyedit, amiről mindig is álmodtam, életem meghatározó élménye, ami már elkezdődött és Te részese lehetsz, ha Velem tartasz :-) 

Kívánom Neked, hogy legyen bátorságod elindulni, bármilyen kilátástalan is a helyzeted, mert ha IGAZÁN HISZEL ÖNMAGADBAN, ha IGAZÁN HISZEL ABBAN, AMIT SZERETNÉL MEGVALÓSÍTANI, akkor biztos lehetsz benne, hogy ehhez minden segítséget megkapsz, sokszor a legváratlanabb helyekről... :-)

Szeretettel:

Niki:)

Szólj hozzá

kismama bátorság hit elismerés rendszer megoldás akarat pozitív gondolkodás véletlen összefogás képesség lehetőség önbizalom elfogadás hála összetartás személyiségfejlődés munkalehetőség elindulni megvalósítás kismamáknak megcsinálom SZERETET Gyerekek Anya gondolat teremtő ereje Vida Ági Nőknek Gazdagmami otthonról végezhető segítő kapcsolatok