2016. máj 02.

Egy hétvége Schobert Norbi és Rubint Réka nélkül...

írta: CsitáriNiki
Egy hétvége Schobert Norbi és Rubint Réka nélkül...

Mondd csak, szeretted már valaha annyira Magadat, hogy ki mertél lépni a biztonságot nyújtó komfortzónádból és bátran mentél az ismeretlenbe? :-) Velem ez megtörtént! Méghozzá tavaly decemberben, amikor először mentem el egy szombati napon, számomra teljesen ismeretlen emberek közé, hogy olyan előadók előadását hallgassam, akikkel még soha nem találkoztam, akikről még soha nem is hallottam. De mégis azt éreztem, hogy ott a helyem. Tudod, az a bizonyos "Női Megérzés" :-) És nem bántam meg, sőt, azóta egyre bátrabban lépek ki a számomra megszokott világból, mert tudom, hogy az Élet ODAKINT KEZDŐDIK!

Mit "hagytam ki" most szombaton egy 4 órás előadásért?

Aki ismer, tudja, hogy Schobert Norbi és Rubint Réka milyen fontos szerepet játszik már 16 éve az életemben :-) Norbi segítségével tanultam meg, hogy mennyire fontos a testmozgás... Réka kismama tornájával tartottam formában Magamat a babavárás ideje alatt... Ezen a szombaton Velük lehettem volna egy szuper rendezvényen, ahol számomra kedves Barátokkal, Ismerősökkel tornázhattam volna EGYÜTT. De hiába volt nagy a csábítás, mégsem oda mentem. 

Ehelyett elmentem egy délutáni előadást  meghallgatni, tanulni, fejlődni, mert tudom, hogy a kitűzött célom eléréséhez ezen az úton kell mennem! Talán még egy évvel ezelőtt is Norbiékat választottam volna. De decemberben, ott, azon a bizonyos "első 4 órán" történt Velem valami... Hogy mi is ez pontosan? Az egyik előadó fogalmazta meg éppen a mostani szombaton:

"Ha legyőzöd Önmagad, NYERTÉL!"

 

11011203_10153388603047774_7293351472378514990_n.jpg

Mindig volt csőre töltve kifogásom, hogy miért nem fér bele az időmbe valami, ami ismeretlen számomra, miért nem tudok elmenni, miért nem kell ez Nekem :-) Szépen ápoltam ezeket a kifogásokat, fényezgettem, újra és újra megmagyaráztam Magamnak, hogy milyen igazam van :-) Csak éppen azt nem vettem észre, hogy hiába akarok változtatni az életemen, ha a hozzáállásom nem változik, akkor SEMMI SEM VÁLTOZIK! :-) Ezen ma már mosolygok :-)

Nem tudom, hogy Te hogy vagy vele, vannak-e céljaid, amiket szeretnél megvalósítani, elégedett vagy-e az életeddel, a munkáddal, a párkapcsolatoddal, Önmagaddal? Ha bármelyikre is nemmel válaszolsz, akkor hajlandó vagy kilépni a komfortzónádból? Hajlandó vagy változni, hogy változtathass? Teljesen mindegy, hogy mit csinálsz, mivel töltöd a napjaidat. Ez a TE döntésed. De elégedett vagy a döntéseid eredményével? Tudod, az idő így is, úgy is eltelik. Csak az nem mindegy, hogy egyszer megküzdesz Önmagaddal vagy állandóan küzdesz a külvilággal, mert az nem olyan, amilyennek Te szeretnéd...?

Gondolom, most elkezdett Benned hőbörögni valami... :-) Mit okoskodok én itt Neked??? Honnan tudhatnám én, hogy milyen gondjaid vannak? Ezekre Te tudod a legjobban a megoldást, hiszen a Te életedben vannak... Majd megoldod, csak előtte még el kell intézni ezt, át kell szervezni azt... Eleged van már abból, hogy mindenki meg akarja mondani Neked a tutit... :-) Te ezt a blogot csak azért akartad elolvasni, mert tetszett a kép vagy a címe és egyáltalán nem akartad, hogy valaki kiborítson!!!

Na, ha kidühöngted Magad, akkor vegyél egy mély lélegzetet és olvasd el újra csak azt a pár sort, ami Rólad szól... Ezt dőlt betűvel írtam, hogy könnyebben megtaláld :-)

Szeretettel:

Niki:)

 

Szólj hozzá

előadás tanulás kismama együtt barátság előítélet bátorság hit elismerés rendszer fejlődés megoldás akarat pozitív gondolkodás összefogás képesség lehetőség elfogadás hála összetartás személyiségfejlődés megérzés kismamáknak SZERETET Nőknek segítő kapcsolatok