2016. ápr 11.

Mire ébresztett rá egy "gyorsfotó" automata?

írta: CsitáriNiki
Mire ébresztett rá egy "gyorsfotó" automata?

Hétvégén a Családommal elmentünk Ausztriába kirándulni. Nem is sejtettem, hogy milyen meghatározó élmény fog érni engem... A városban, ahol sétáltunk, megláttunk egy automatát, ahol igazolvány fotókat lehet gyorsan készíteni. Egy hirtelen ötlettől vezérelve beültünk mind a négyen az automatába, ahová bedobtunk 5 eurot, amiért 4 különböző képet készíthettünk, majd elkezdtünk bohóckodni a kamerának... :-) Kislányomnak nagyon tetszett az érintőképernyős vezérlés, így a második kép elkészülte után Ő akarta indítani a fotózást, de ahelyett, hogy kattintott volna, véletlenül leállította a folyamatot. Mivel német nyelven kaptuk az utasításokat és azt nem értettük, így a többiek bosszankodva elindultak, volna, ha...

...ha meg nem állítom Őket, hogy várjanak egy kicsit, szerintem meg lehet még menteni a helyzetet! A Párom lemondóan legyintett, a Gyerekek is elindultak, de én nem tágítottam... Kicsit alaposabban megnéztem a képernyőt és feltűnt a jobb felső sarokban, hogy 3 nyelvű menüből lehet választani. Gyorsan megérintettem az angol zászlót és láss csodát, a gép angolul kezdett "beszélni" :-) Máris visszapréseltük magunkat a fülkébe és pár pillanat múlva boldog tulajdonosai lehettünk a hőn áhított "Családi Mókafotóknak" :-)

Pár éve, de talán pár hónapja is, ahogy a Többiek, úgy én is feladtam volna a próbálkozást. Elfogadtam volna, hogy a hibát nem tudjuk kijavítani. De tegnap ébredtem rá, hogy milyen pozitív változások mentek végbe bennem az elmúlt időszakban... Mára elértem azt, hogy teljesen önállóan döntök, még akkor is, ha a hozzám legközelebb állóknak ellentétes a véleménye. Nem adom fel csak azért, mert elsőre nem sikerül valami, hanem megpróbálom másképpen újra és újra... Tudod, én azt a bizonyos poharat már nem félig üresnek, hanem félig telinek látom...

11923236_1044479962252226_3177554641073465956_n.jpg

Hálás vagyok azért, hogy képes vagyok "másképpen gondolkodni"!!! :-)

Ha nem akarsz "egy lenni a sok közül", légy bátor és változz, hogy változtathass!!! 

Segíthetek ebben? Tudod, hol találsz :-)

Szeretettel: Niki:)

Szólj hozzá

segítség bátorság hit elismerés rendszer megoldás akarat pozitív gondolkodás összefogás képesség lehetőség elfogadás hála összetartás személyiségfejlődés SZERETET segítő kapcsolatok