2016. máj 24.

A túrógombóc és a változtatás esete... :-)

írta: CsitáriNiki
A túrógombóc és a változtatás esete... :-)

Valami hiba van a rendszerben... :-) Már harmadszor történik meg az, amit a "Háziasszonyok rémének" is hívhatnék, amikor rosszul sikerül az étel... :-/

Mielőtt elmentem volna ma a Gyerekekért az oviba, beugrottam a boltba, hogy megvegyem a vacsorához való dolgokat. Túrógombócot terveztem csinálni, mert nagyon szereti Mindenki Nálunk :-) Izgatottan várták a Gyerekek, hogy elkészüljön. Ahogy szoktuk, a gombócozásnál segítettek mindketten, így már sokkal gyorsabban kerülhet a vacsora az asztalra... :-)

A víz, amiben ki akartam főzni, már elérte a kellő hőfokot, így elkezdtem belerakosgatni a gombócokat. Egyre kétségbeesettebben láttam, ahogy olvadnak szét a gombócok a vízben! Már megint...! Az elmúlt két alkalommal ugyanez történt és nem értem miért, mert évek óta készítem ezt az ételt és mindig sikerült. 

Hirtelen ötlettől vezérelve, mentve még a menthetőt, gyorsan kigugliztam, hogy meg lehet-e másképpen sütni vagy főzni a maradék gombócot. És igen! :-) Egy recept megmentette a vacsorát és új perspektívákat nyitott számomra a túrógombóc készítésében :-) A Gyerekeknek is nagyon ízlett, szinte mind el is fogyott egy pillanat alatt :-)

De miért is mesélem ezt el Neked?

Mondd, Te tökéletesen elégedett vagy az életeddel, úgy ahogy van...? Biztos vagyok benne, hogy vannak olyan területek ahol szívesen javítanál egy kicsit :-) Jobb lenne, ha kedvesebbek lennének Veled az emberek, ha magabiztosabban rendezhetnéd a dolgaidat, ha kicsit vékonyabb vagy teltebb lennél, ha jobb lenne a munkahelyed, több lenne a fizetésed, ha többet utazhatnál távoli tájakra, ha több időd lenne a Családodra vagy fejleszteni Magadat, ha kevesebb lenne a stressz az életedben... Soroljam még...? 

11329811_817860764967465_1378922346361581870_n.jpg

Ahhoz, hogy valami jobb vagy több legyen az életedben, ahhoz változtatni kell, méghozzá Magadon! Miért éppen Neked kellene változni? Mert bármi, amit teszel, az azok szerint a sémák szerint működik, amiket kisgyermek korod óta megtanultál. Már észre sem veszed, teljesen tudattalanul cselekszel. Csak azt érzed, hogy valami nem tetszik az életedben. Valamit másképpen szeretnél. 

Sok helyről hallhattad már azt, hogy ha valamelyik szokásodat meg akarod változtatni, ahhoz legalább 21 nap gyakorlás kell. Nem könnyű kivitelezni, mert rengeteg az eltérítő tényező. Mindig várod azt az időszakot, amikor majd lesz időd. De tudod, ez nem fog eljönni... MOST kell cselekedned, mert ha ezt nem teszed, akkor majd azt veszed észre, hogy visszatekintve az életedre sajnálni fogod a sok lehetőséget, amik ott voltak az orrod előtt, de Te éppen nem értél rá kiaknázni őket... Ha mindig mindent ugyanúgy csinálsz, mint addig, akkor miért gondolod, hogy más eredményre jutsz?! 

Vegyük például a fogyókúrát. Jön a nyár, a legtöbb Nő tesz valamit azért, hogy formába hozza Magát a bikiniszezonra :-) Aki képes kitartóan küzdeni a céljáért, az vállalja, hogy kilép a komfortzónájából, többször megy sportolni, kevesebbet és megfontoltabban eszik, odafigyel a sok folyadékbevitelre... Tudod, mi történik ezekkel a Nőkkel? Amellett, hogy leadják azt a súlytöbbletet, amit szerettek volna, energikusabbak, kipihentebbek lesznek, sokkal jobb lesz a kedvük, elhiszik Magukról, hogy bármit meg tudnak valósítani...  És ez a lényeg! 

14428_544713522210805_404988137_n.jpg

Viszont, ha nem változtatsz a szokásaidon, akkor hiába várod, hogy eléred a célod... 

Én is sokat változtam az elmúlt időszakban, rengeteget tanultam, fejlődtem. Éppen ezért nem álltam dühöngve a konyhában, hanem változtattam a túrógombóc elkészítésén... :-) Hiába tettem volna a második adagot is a vízbe, ugyanarra az eredményre jutottam volna... 

Te képes vagy megváltozni? Vagy csak szomorkodsz, hogy miért nem alakul úgy az életed, ahogyan szeretnéd... Hajlandó vagy lemondani Számodra kényelmes dolgokról azért, hogy pozitív irányba változzon az életed? Igen, tudom, ez érzékeny pontja Mindenkinek... Nem könnyű a megszokásból kitörni. Nekem sem volt az... De hidd el, megéri! Teljesen új világok nyílnak meg Előtted, új lehetőségek :-)

Kívánom Neked, hogy tudj küzdeni ÖNMAGADÉRT!

Szeretettel:

Niki:)

Szólj hozzá

változás bátorság most hit elismerés rendszer megoldás akarat pozitív gondolkodás összefogás képesség lehetőség cél elfogadás hála összetartás személyiségfejlődés leküzdeni SZERETET segítő kapcsolatok